Novi Sad
07.05.2013.
13:30 > 06:22
JKP "Informatika" potvrdilo je današnje pisanje medija da je sponzorisalo izradu muzičkog albuma Slobodana Trkulje navodeći da je za to izdvojeno tri miliona dinara.
  • mirko

    13.05.2013 14:45
    djukic@gmail.com
    KOLIKO NEKULTURE ZBOG KULTURE!
    Pumpaju se cifre do pucanja pa od pišljivih 27.000 eura uloženih u jedan ozbiljan kulturni projekat stigosmo do 300,000. Možda je gladnom i 100E previše ali ali gladni nemaju komp i ne nabadaju komentare. Ovdje je najviše onih koji su alergični na sve što ima predznak srpsko.
    NIKO SE NE PITA KOLIKO JE NOVCA BAČENO I POKRADENO NA AUTONOMAŠKE PROJEKTE OD KOJIH SRPSKI NAROD NIJE I NEĆE IMATI KORISTI.
  • 08.05.2013 10:32
    Lolita
    Pa zato je Pavlicic pustio sve indijance da naplacuju preko Informatike svoja potrazivanja , toboze odrzavaju stambene zgrade e, jadni smo mi!!! Treblo je da se napune dzepovi gore navedenog , bivseg direktora i ostale ekipu perifernog tipa koji su dosli da studiraju u Bajic pa sada i dan danas nama postenima otimaju iz usta u bacaju kroz prozor kvaza!! JKP STANU ta ista informatika duguje, jadni ljudi na rubu egzistencija a, ekipa ne zna koliko je dosta!!
  • 08.05.2013 09:52
    Od sada pa nadalje NE PLACAM ni cvonjka
    JKP Informatika,

    i svi ostali gradjani Novoga Sada trebali da ne placaju ne samo Informatiku, nego i ostala JKP

    pa da vidim kako ce se RASIPATI onda sa NASIM novcima
    I da li ce tada biti 200% vise zaposlenih nego sto treba

  • 08.05.2013 09:43
    E zato NE PLACAM Informatiku...
    zasto da od svoje mesecne zarade

    koja je 28.253 din. placam jedno 5 stavki koje i ne znam kome ti novci odlaze,na cija privarna konta odlaze

    neka sva JKP kqo nekada izdaju samostalno racune svojim korisnicima,,,tako je bilo nekada

    a Informatiku RASFORMIRATI, to je lopovska bagra

  • !

    08.05.2013 09:09
    Sloba Trkulja ne moze ni da ima predstavu u sta su ga ovi uvukli. Verovatno je da ovde postoje elementi krivicnog dela, jer nije postovano nekoliko zakona i drugih propisa. Policija i tuzilastvo moraju da rade svoj posao. Jkp ''informatika'' vrsi svoju delatnost po statutu i trosi budzetski novac iskljucivo onako kako je predvidjeno finansijskim planom. Nikako drugacije. Da se hitno proveri nije li direktor izvrsio neko od krivicnih dela, a zatim i da li je njegova politicka organizacija vrsila podstrekavanje.
  • mb

    08.05.2013 08:59
    a vidis...
    Za ta tri miliona je mogao trotoar u mojoj ulici da se napravi... Branka Radicevica od pocetka do Karadjordjeve nema pristojan trotoar 12 godina od kada sam se tu doselio. A bandere, da nije bilo nacisticke okupacije, ni njih ne bih imao... Tuga i zalost.. KOGA STE VI BRE PITALI DA LI MOZETE DA TROSITE NASE NOVCE!? Sve vas treba u prugasto obuci i kuglu oko nege vezati! Olosu!
  • Sh

    08.05.2013 08:48
    Iskreno
    Kad sam procitala prvi tekst, mislila sam da pise 300.000 dinara. I TO MI JE BILO PREVISE. 300.000 evra je zlocin. A 30.000 je ozbiljno krivicno delo.
  • NS2

    08.05.2013 08:47
    GosnTelep
    Ako je neko "COBAN" onda ce biti da si ti JER NA TELEPU SAMO TRAVE ZA OVCE I IMA .A vi urednistivo objaviste NJEGOVO vredjanje Novosadjana pa OBJAVITE MU I OVAJ ODGOVOR .
  • ZoranNS

    08.05.2013 08:01
    Zloupotreba položaja
    Informatika je registrovana za sledeće delatnosti: 1) projektovanje, programiranje i održavanje informacionih sistema i aplikativnog softvera, prevashodno za potrebe Gradske uprave, javnih i javno-komunalnih preduzeća, ali i drugih korisnika, 2) održavanje i razvoj opšteg informacionog sistema i podrška radu gradskih službi svih struktura, zahvaljujući podacima iz baza podataka – stanovništvo, prostor i organizacije, 3) obrazovanje, obuka i konsalting iz oblasti informacionih tehnologija, 4) davanje usluga korišćenja interneta i njegovih servisa i izrada prezentacija za internet, 5) projektovanje, proizvodnja i održavanje opreme iz oblasti računara i telekomunikacija, 6) pružanje usluga građanima u oblasti naplate komunalno-stambenih usluga i davanje povratnih informacija davaocima komunalno-stambenih usluga. Van ovoga je sve zloupotreba položaja. Što se cene od 0.12 Eucenta po disku tiče je potpuna obmana i laž, možda samo transport sa ambalažom košta ovoliko, ispravna suma je 300000 evra sa grbače grada
  • vera

    08.05.2013 07:11
    ponovo "glad"
    Dobila sam 13 negativnih komentara....Hajde,majcini sinovi napisite sta vam tu nije u redu???? To sto sam napisala da su nam deca gladna,a pare se trose na ovakva njesra i na kerove i macke???? Sram da vas bude....kad budete imali i malo mozga i ljudskosti u glavi,sedite i napisite mi odgovor! A kad ovo procitate,ustanite ,stanite kod ogledala i sami sebe pljunite!
  • @Anonimus - Momak je pravi um

    08.05.2013 06:55
    sefe, podignes svoju platu i sve das "divnom momku" trkulji i niko te nista ne pita.
    sa nasim novcen je drugacije i odgovornost je daleko veca.
  • 08.05.2013 06:47
    Sjaj i beda NOVOG SADA
    Ovako nešto je bezobrazluk najširih razmera.Kako se u Informatici nisu zapitali ko sve ima zasluga u ovom gradu.Bolnice nemaju aparate za teške bolesnike,lekari odoše u kriminal jer ne mogu da prežive od platica,škole nemaju ispravne toalete, sportisti nemaju novac za takmičenja,profesori postaju sezonski radnici,sirotinja na sve strane.Kada bude promocija "Prestonice", neka ugledni prođu novosadskim ulicama i obuju opanke, da manje zapinju po trotoarima.Naročiti neka parkiraju gosti svoje "mečke" na površinama gde se naplaćuje parking.Sva gladna deca i svi bolesni i njihovi najbliži, svi ojađeni sportisti i umetnici koji nisu ovako "priznati" od svog grada,lekari, profesori...neka se "špalir naniže" da se "korzo zanjiše" a venere se spuste i popadaju na lopove.
  • Гордана Којић

    08.05.2013 06:44
    НЕОЗБИЉНОСТ
    Поздрављам културу нашега града.Без обзира о којој се политичкој опцији ради, треба да се води рачуна о грађанима који их постављају на места где зарађују ПРЕВИСОК новац а себе доводимо у ситуацију да немамо ни за основне трошкове живота због лошег избора.Објављено је спонзорство од 300.000 евра.ХЕЈ!!! Па коће да спонзорише гладне мајке Новитета??? Да ли се неко запитао имају ли хлеба за празнике???
  • Steva

    08.05.2013 06:18
    to "muzičari",za sve pare!
  • To nije

    08.05.2013 05:54
    i kraj
    RASIPNISTVA "Informatike". Placaju i sponzorisu sajtove - Nove Srpske Politicke Misli, Cvijanovicev "Novi Standard", "Vidovdan", "Pecat", Vucicev "Dnevnik"...HILJADE evra - bacenih na sponzorisanje DESNICARSKIH sajtova, organizacija, magazina...
  • obradpavlov

    08.05.2013 05:06
    e moj gradonacelnice
    cerez vlasti i opstanka gradske vlasti pustili ste ove iz 3 srbije da trose nas novac na sve i svasta a nas tuzite za neplacene racune a tu advokati poput njihovog b.uzelca bere novac za sebe i njih ,sramota,a tu 3 srbiju sklonite sa scene
  • 08.05.2013 04:35
    Novosadski robotičari otišli na EP o svom trošku

    Učenici i njihov profesor Vasa Bjelica, odnosno ekipa "Elektropionir" Elektrotehničke škole "Mihajlo Pupin" otputovala je na veliko takmičenje "Eurorobot 2013" u Francusku, uprkos tome što od Grada i Pokrajine nisu dobili ni dinara.
  • Krkan

    07.05.2013 23:15
    mm da
    Odlican potez informatike: Ulaganje u vrhunskog chobana sa frulom, da drzi svoje ovce na broju i u miru.
  • Novosadjanka

    07.05.2013 21:34
    Sramota
    Oni nas zajebavaju. Zar misle da smo toliko retardirani, da ovo može da im prodje? Na tri kilometra od centra grada gradsko gradjevinsko zemljište nema vodu, kanalizaciju, asfalt i ne zna se u kom veku će dobiti, a da ne spominjem Bocke i ostala prigradska naselja.
  • Mika

    07.05.2013 20:39
    Vozi dzip
    Gospodin Dejan Celar direktor vozi dzip i rasipa se nasim parama kao i svi prosli i buduci politicari a ti narode za bolje i nisi kada si GLUP...
  • 07.05.2013 20:27
    Гласали смо, тако нам и треба.
  • 07.05.2013 20:03
    ns
    Ma kako sada ovo, zar nije sve procvetalo otkad je magistar Toma smenio bagru. Hahaha kako je lako manipulisati ljudima. Ajde Vucko sredi ih, ajde u napad, prvo pcelicu pa redom, opa cupa, a da prvo moraju da srede Pajtica izdajnika i separatistu...
  • 07.05.2013 20:00
    Momak je pravi umetnik!
    Sta je vama? Pa ovde se transparentno prica o finansiranju jednog super momka i umetnika! I sta je tu problem! Svasta se finansira i sponzorise, sto ne bi i ovo!?

    A sto svi direktori finansiraju izgradnju svojih privatnih kuca, vila i sl...sto piju i jedu i placaju skolarine parama novosadjana to vam ne smeta jer ne vidite? A smeta vam predivni Trkulja?
  • komentator

    07.05.2013 19:59
    Fajgelj i drugari
    bi u evropsko gnezdo
    da nije žalosno mogli bismo se slatko nasmejati
  • novosadjan

    07.05.2013 19:31
    a ti narode skupljaj pare za operaciju dece posto drzava nije u mogucnosti a kojekavim muzikantima se mora pomagati da ne krnje od svojih para
  • Milan

    07.05.2013 19:24
    Sličnih primera ima i u ostalim državnim preduzeći
    Trebalo bi proveriti i koliko je Telekom Srbija dao za finansiranje albuma onog Cecinog kompozitora što je do prošle godine bio u žiriju šoua "Ja imam talenat". Naime on je kao nešto napravio svoju pop-grupu od nekih anonimusa što poziraju i gle čuda preko noći dobio sponzorstvo od ove državne firme...
  • Vera

    07.05.2013 19:00
    glad!
    Danas sam ispred pekare srela jedno dete koje me je pitalo:"Teto,hocete da mi kupite kiflu"?..znaci,dete ne prosi,jer ga je neko naterao,nego BUKVALNO trazi da jede....Slobodane Trkulja, vlasti na svim nivoima, SRAM VAS BILO...deca su GLADNA, a vi se za*ebavate sa CD-ima...posle naidjem na bacen hleb za golubove i macke..e i vi se ISTO *ebite...i vi i vase Orke i macke...DECA SU NAM GLADNA!!!! Da li to neko vidi i cuje??? Ako nam nasa deca nisu najvaznija,onda nas treba kolektivno poubijati...malo su nas bombardovali...trebali su nas sravniti za zemljom!
  • 07.05.2013 18:31
    Ne smeta meni on..
    Ali ajde...
    Prvi koncert 'za bebe' odrzan u bg je bio besplatan. Mi novosadjani mislili da ce i nas da pocasti. e pa nije! Za nas je bilo 600 dinara (toliko o lokalpatriotizmu). Pa smo se ugradili malo za novogodisnju svirku. Pa je onda uzeo pare od bambija i delio neke paketice po strandu i najavljivao koncert (nema dzabe ni kod babe).

    Nije mi jasno zato sto taj covek nije da nema pare. Ali nikada ne znam kome je i kada koliko para DOSTA (citaj:zdravko colic i telekom-opet nase pare...).
    Meni je to naprosto degutantno, da li je to moje vaspitanje, naivnost, sta li?

    Slobodane Trkulja i partijski poslusnici, zelim da ovo procitate: za tih 3000000 dinara grad Novi Sad je mogao da kupi najmanje 300 sociva za operaciju katarakte.
    Da bi necije bake i deke koji mogu da Vas cuju mogli da Vas i vide. Pa da te 2020. mozda i ne bi bili prestonica kulture ali bi bili cistog srca.

    Zelim vam svima miran san.
  • chooyu

    07.05.2013 18:13
    ...jednom dodje kraj.
    Da Novosadjani, ali oni pravi a ne gomila sljama koja se ovde naselila, jednom hoce da se sloze i da samo na jedan mesec bojkotuju placanje plavog racuna ya tili cas bi resili problem ovih aveti iz JKP INFORMATIKA i njihovog poslovanja.
  • Spiki

    07.05.2013 17:24
    Licitacija
    Pazi, sad se još bave i licitiranjem. Kao nije 30 nego je 3 miliona. Pa bruke jedne jel se vi bavite izdavanjem albuma ili ste dobili javna preduzeća da radite u interesu grada i gradjana. Mada kad čovek bolje razmisli ne bavite se vi izdavanjem albuma, izdali ste vi mnogo vrednije stvari kao što su porodica, prijatelji, sugradjani, birači (doduše malobrojni i naivni) i na kraju krajeva izdali ste i sebe same. Sram vas bilo, ako to uopšte i možete da osetite.
  • Inženjer Piščević

    07.05.2013 17:21
    Kulturpartijci
    Umetnicima svakako treba davati, posebno u državi koja je ogrezla u nekulturi i nepismenosti. Međutim, nikako se ne sme davati isključivo onima koji su po volji određenoj političkoj strukturi, posebno ne onima koji su skloni davanju procenta od primljene donacije. Mora se pravedno vrednovati i raspoređivati... Brinuti o svakom vrednom umetniku. Medijski prisutni i poznati umetnici jedini znaju koja je cena svake donacije, svi su oni ucenjeni takvim načinima finansiranja, ali zarad opstanka ili lakšeg života ćute i brukaju se. Davno su svoje duše prodali gospodinu Đavolu, čast izuzecima, naravno. Sve je to produkt neoliberalne pošasti... Hteli ste kapitalizam? Kada je ovih pojava bilo u socijalističkom samoupravljanju? Kada je bilo toliko nekulture i korupcije? Kome to odgovara? Mislite o tome...
  • posteni nalazac

    07.05.2013 16:50
    konstatacija i predlog-pitanje
    trkulja: vrhunski multinstumentalista, ucesnik koncerta svetlane raznatovic na marakani od pre jedno 10 - 11 godina. a postavio bih pitanje rukovodstvu informatike, ili ako mi to prodje kod parovica, jer njegove inicijative imaju snagu u doticnome preduzecu: da li postoji mogucnost da ja ubuduce svoje racune informatici placam u naturi, odnosno u diskovima koje posedujem u svojoj kolekciji? neka informatika oformi komisiju za procenu vrednosti prilozenih diskova, ali neka uzme u obzir da tezimo "evropskom kulturnom gnezdu" i da ce dobroza imidz grada odjeknuti vest da npr "komisija za procenu vrednosti diskova, uzimajuci u obzir kandidaturu za evropsku prestonicu kulture svoga grada, njihovu vrednost procenjuje ne ispod 30evra u dinarskoj protivrednosti". e tako bih ja sa 5 diskova mesecno (pa makar oni bili i "rezanci" ili "bugari")pokrivao svoje prinadleznosti informatici kao takvoj. unapred hvala,
  • Vladan

    07.05.2013 16:27
    @Lale
    Da, da, ako je zaista iznos do 3.000.000,00 dinara (mada sumnjam da je veći iznos) onda je javna nabavka male vrednosti. Međutim, i ovakva nabavka ima proceduru, počevši od plana javnih nabavki (čisto sumnjam da je unapred planirano da se troše pare u ovu svrhu) koji se dostavlja Upravi za javne nabavke i DRI, pa se objavljuje poziv na portalu Uprave, pa se sakupljaju najmanje tri ponude, pa se bira najpovoljnija, pa se o tome obaveštava Uprava i DRI, pa... E pa Lale da li je ovoga bilo???
    PS Ovo je samo uprošćeno, inače postupak je malo komplikovaniji!
  • @ Телеп

    07.05.2013 16:22
    "Слободан Тркуља је један од најталентованијих новосадских музичара и ред је да га град на неки начин подржи. Зар НС треба да се одриче врхунске културе? Ало бре чобани, ако вам то смета ..."

    Trkulja jeste talentovan muzicar i jedan je od retkih sa ovih prostora koji je kao umetnik priznat i u svetu. Volim i ja neki put da ga cujem i ne bezim od te vrste muzike, ali da parama gradjana ovoga grada neko finansira njegov album se ne slazem. Ne slazem se ni da se albumi bilo kojih muzicara finansiraju parama gradjama.
  • Filip

    07.05.2013 16:12
    Žrtveno jagnje
    E moj Dejane Čelare, hteo si da budeš direktor pa šta košta da košta. Samo vidim ja da će na kraju balade samo tebe da košta. Čak te je i ovaj mali Sava pustio niz vodu i apostrofirao samo tebe u saopštenju. Ispade ti glavni finansijer kulturne baštine, iako se bar vodiš kao v.d direktora Informatike. Jaka ti je ta tvoja direktorska funkcija, za sve si odgovoran a nizašta se ne pitaš. Dobar si samo kada treba da potpišeš neku brljotinu, kao što je ova. Pa kako niko od vaših ne spominje glavnog vašeg ideologa Đurđeva, nego tebe u prvi plan. Otrezni se čoveče, pogledaj malo za koga radiš.
  • 07.05.2013 16:07
    "Телеп - Врхунска култура заслужује подршку"

    Vi , verujem, poznajete mnoge talentovane ljude u gradu. Talenat ili ne, ovo je dobar "kulturni" samar gradanima. Ako mozete da obrazlozite, po cemu je Trkulja zasluzio ovaj novac i podrsku, a recimo ostali talenti nisu? Kultura na silu? Ne hvala.
    Frulajte u svoja 4 zida. To vam je poznato.
  • Batistuta

    07.05.2013 16:00
    Čekamo sutrašnje saopštenje
    Jutros je Treća Srbija izdala saopštenje da je ceo aranžman finansirala Informatika (300.000 evra). Zatim, posle podne izdaju saopštenje da je aranžman ustvari iznosio "samo" 30.000 evra. Živi bili pa videli, do sutra posle podne će izaći i treće saopštenje u kome će se tvrditi kako nisu oni finansirali Trkulju sa 300.000 evra, već je njima Trkulja uplatio tu cifru kako bi ga reklamirali preko računa za objedinjenu naplatu. Kada je ova ekipa u pitanju sve možemo da očekujemo.
  • Teča

    07.05.2013 15:58
    Pričam to već godinama unazad, da "Informatiku" treba ukinuti jer nema baš NIKAKVE ekonomske opravdanosti da ista postoji, osim da se zapošljavaju partijski poslušnici i poslušnice... Plaćati vodu vodovodu, grejanje toplani, deratizaciju " Ciklonizaciji" i mirna Bačka ! Uostalom, i EU i MMF od nas ZAHTEVAJU smanjenje administracije ! Živo me zanima kako bi MMF reagovao kad bi saznao kako se rasipaju novci ! Ovamo žicamo keš po svetu, nema se, a kod kuće se rasipa na Bekute i Trkulje ! UKINUTI parazite, a taj keš preusmeriti na lečenje dece, ili na socijalni program.
  • Zak

    07.05.2013 15:47
    Nije šija neg je vrat
    "Celokupne troškove izrade albuma u nemačkoj diskografskoj kuću 'Univerzal' snosilo je JKP 'Informatika', na čijem čelu je Dejan Čelar", navedeno je u saopštenju Treće Srbije.
    Mislim da su sa ovim prvobitnim saopštenjem sve rekli. Sada pokušavaju sa novim saopštenjem da ublaže celu priču, misle da je dovoljno izbrisati jednu nulu (umesto 30 sada je navodno 3 miliona) i stvar je kao legla. Bruka i sramota. Pa i muzičari početnici znaju koliko košta snimanje albuma u Londonu kod Petera Gabriela i izrada u nemačkom Univerzalu. Sami sebi skaču u stomak sa ovim novim saopštenjem.
  • kontrash

    07.05.2013 15:46
    Doček NG
    meni ovo izgleda sasvim drugačije. Na ovaj način je "zaobilaznom" metodom plaćen doček NG po realnoj ceni, ne samo Trkulji nego i svima ostalima, a nama su prikazali redukaovani budžet ?!
  • VidoJe

    07.05.2013 15:40
    Novi Sad, Evropska prestonica korupcije?
    Jednako je velika suma, posebno kada se odobrava tako iznenada. Ne samo u ovom slučaju, niste pokazali potrebnu transparentnost! Baš kao što niste pohapsili lopove iz devedesetih, krivce za kupovinu glasova ili procesuirali stručnjake za tendere koji danas i vama služe baš kao i prethodnicima. Mogli ste tim sredstvima kupiti stan mladom bračnom paru, ili platiti nekom preskupo lečenje u inostranstvu, kada vam je toliko stalo do Srbije, prve, druge, ili treće. Finansirate svoje "političke organizacije"? Vraćate "uloženo"? Spremate se za finansiranje novih izbora? U suštini, bavite se istim kraduckanjima kao i mnogi pre vas, možda ste malo umereniji, u skladu sa svojom "Drž'te lopova" kampanjom... Inficirani ste načinima finansiranja iz bliske nam prošlosti, vrsni ste učenici SPS "spasitelja" i "obnovitelja" Srbije i brine vas samo opstanak na vlasti. Dokle?
  • 07.05.2013 15:19
    E, sada neka nam lepo svima otpišu dugove! Po čemu smo mi to lošiji od tamo nekog frulaša?
  • Lale

    07.05.2013 15:06
    Re: Vladan
    Ne, nije to je nabavka male vrednosti do 3.000.000 dinara, koja se obavlja sa najmanje tri ponude.

    Ovo je radila sa mnogo većim iznosima i prethodna vlast, samo pare nisu završavale u kulturi, već u njihovim džepovima.
  • Телеп

    07.05.2013 15:04
    Врхунска култура заслужује подршку
    Слободан Тркуља је један од најталентованијих новосадских музичара и ред је да га град на неки начин подржи. Зар НС треба да се одриче врхунске културе? Ало бре чобани, ако вам то смета ...
  • 07.05.2013 14:59
    @Bojan - ....
    "Tako ZVERI promovisu kulturu u Novom Sadu od nasih para.Da li je 30mil ili 3mil puno je
    KO JE TAJ TRKULJA !?"

    Vaša je sramota ili neznanje što ne znate ko je Slobodan Trkulja. Vidim da se služite Internetom, pa malo pretražite i dobićete odgovor.
  • Vladan

    07.05.2013 14:43
    zakon je zakon
    Samo jedno pitanjce, da li je ovo suprotno zakonu o javnim nabavkama???
  • Toma

    07.05.2013 14:16
    lol
    http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/problem-trollface.png
  • Mrgud

    07.05.2013 14:13
    Zaste ne i ja
    Zašto Informatika ne postupi na isti način kada sam ja u pitanju i kupi mi nove gume za kamion, jer ja više od tog Trkulje boravim u Evropi i garant više para dajem za Novi Sad od njega. Za ostatak para moze da sirotinji kupi 5 stanova. I na kraju da dodam da bi postupanje JKP "Informatika"u kupovini novih guma bilo usmereno i ka bržoj integraciji Republike Srbije u evropsko gnezdo.
  • Bojan

    07.05.2013 14:12
    Logika
    Trkulja je vanserijski muzicar ali opet nije u redu ni da je 3000 eura. Ne treba da sponzorisu drzavna preduzeca kojesta pa makar i iz kulture mada bolje i to nego neka glupost, vec drzava Srbija preko ministarstva kulture i institucija kojima je to posao.
  • Luna

    07.05.2013 14:08
    Kako ih nije sramota da objave ovo saopstenje? Drustveno odgovorni i placanju muziku clana trece srbije
    more marsh ! mama vasa nek placa a ne mojim parama!
    Inace tu informatiku treba ukinuti jer je zaludno preduzece koje je ovim placanjem nasim parama to i potvrdilo
  • Marko

    07.05.2013 14:05
    Kako ih nije sramota da uopšte daju ovakvu izjavu. Bolje da su ćutali. Eto sad zbog CD-a ćemo da se uzdignemo kulturno, a fasade prelepih starih građevina se raspadsju. Kakav bre kulturni značaj, snimanje jednog skrnavog albuma? Bolje da ste jednu najstiniju stvar sredili, koja je pod "zaštitom".
  • Goran

    07.05.2013 14:05
    To je otprilike 27.000 evra, a ne 300.000. Ali opet to je javno komunalno preduzece i treba ispitati zakonitost ovoga...
  • Bojan

    07.05.2013 14:02
    ....
    Tako ZVERI promovisu kulturu u Novom Sadu od nasih para.Da li je 30mil ili 3mil puno je
    KO JE TAJ TRKULJA !?!
  • Nebuloza

    07.05.2013 13:57
    O cemu vi pricate,bre?!

    Prljav grad, gladnih sve vise, pokidani i izvrnuti kontejneri,bolesnih i nemocnih na sve strane, vrtica premalo, nikada vise nece biti na listi cekanja i nikada manje dece nece biti primljeno, skole zapustene, parkovi prljavi i urasli u korov, toliko toga su mogli sa nasim parama da urade- da svi budu zadovoljni. A sta su oni uradili: peru pare. Odkud toliko viska u informatici pa mogu da nikog ne pitaju nego samo da trose. I to bez tendera, nije li izasao neki zakon upravo u vezi budzetskih para i tendera.

    Ma sta nam napricaste: "Kako navode u Informatici, ovaj potez učinjen je u sklopu projekta "Novi Sad Evropska prestonica kulture 2020. godine".
    Prvo umite grad, zakrpite rupe, nahranite gladne, izlecite bolesne, skinite plakate raznih stranaka sa zidova i mesta gde je zabranjeno bilo sta lepiti, pa onda pricajte o prestonici kulture 2020 godine. Pobrkali ste loncice ili ipak niste? Mozda smo mi svi ludi a vi pametni pa zavlacite ruke u nas, NAS dzep i razbacujete se NASIM parama....!!!!
  • Marko

    07.05.2013 13:55
    ...
    Odsustvo kontrole nad potrošnjom vam je ono kada grad kojem mesecima nedostaju šahtovi izdvaja 300.000 eura za snimanje muzičkog albuma.
  • Budala

    07.05.2013 13:54
    Baš sam glup !
    Jao , pa Informatika radi za našu korist !!! Kako to do sada nismo videli ?! :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna